Zveřejňujte nabídky

Myslíte si, že když zadáte poptávku po novém zaměstnanci do výroby na vaše firemní stránky, že je to dostatečná komunikace s potencionálními kandidáty na post? Bohužel ne. Panuje nízká nezaměstnanost, a pokud chcete získat nové zaměstnance, musíte oslovit co největší počet uchazečů. To znamená komunikovat prostřednictvím placených i neplacených kanálů. Využívat musíte i osobní kontakty, kontakty na sociálních sítích a v neposlední řadě i databázi personálních agentur. Jen tak se vám podaří dostat nabídku volného postu k velkému počtu uchazečů a budete mít možnost vybrat si nového zaměstnance.

Představte volný post

Už několikráte jste zadali na úřad poptávku po nových zaměstnancích. Stále ji zveřejňujete na firemních stránkách, a dokonce už jste mnohokráte zaplatili tisíce korun za umístění na populárních serverech. Přesto se vám nedaří získat dostatečný počet zájemců o výběrové řízení. Využijte stránky inzerce práce zdarma. Zveřejnění nabídky je bezplatné a podaří se vám oslovit řadu dalších kandidátů, kteří se nedostali k vašemu sdělení jinou cestou.